ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 82
  • بازديد ديروز : 7
  • بازديد کننده امروز : 74
  • بازديد کننده ديروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 105
  • بازديد ماه : 257
  • بازديد سال : 1,752
  • بازديد کلي : 94,762
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 52.14.117.147
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

فوت پسر بچه 10 ساله تبریزی به علت سقوط از طبقه پنجم

 

به گزارش مجله فان سی ام اردیبهشت سقوط پسر بچه ای در منطقه صائب تبریز باعث مرگ او شد .

بنا بر شاهدان ماجرا افرادی که در این محل حضور داشتند گفتند این پسر در حال بازی در بالکن بود که ناگهان از آنجا به پایین افتاد و در همان لحظه فوت کرد .

 

برای دیدن سایر رویداد ها روی لینک زیر کلیک کنید

حوادث

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به آغاز بررسی اطلاعات افراد معترض در سایت hemayat.mcls.gov.ir ، اظهار کرد: از روز گذشته بررسی اطلاعات توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تا نهم اسفند اطلاعات این افراد بررسی می‌شود و در صورتی که مشمول یارانه معیشتی بشوند از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

میرزایی گفت: لیست این افراد پس از بررسی اطلاعاتشان در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت و فرایند واریز یارانه حمایت معیشتی از طریق آنها انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره زمان واریز یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار نیز گفت: چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی نیز دهم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مرحله بعدی بررسی اعتراضات ثبت شده در سایت چه زمانی است، گفت: در خرداد و آذر سال آینده و دو نوبت اعتراضات ثبت شده بررسی می‌شود.

میرزایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا متولدین نیز مشمول یارانه حمایت معیشتی می‌شوند، یا خیر، گفت: در صورتی که سرپرست خانوار مشمول یارانه باشد به نوزاد جدید هم یارانه تعلق می‌گیرد و در غیر این صورت یارانه به نوزاد جدید تعلق نمی‌گیرد.

 

اعلام زمان واریز یارانه معیشتی اسفند 98

تشکر عمیق رهبر انقلاب از مردم بعد از انتخابات دوم اسفند ماه

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش خوب ملت بزرگ ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، فرمودند : در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم .

رهبر معظم انقلاب با اشاره به فضاسازی منفی و پر حجم دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانه علیه شرکت مردم در انتخابات، افزودند : این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک‌شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه‌های آن‌ها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نکردند.

رهبر انقلاب اسلامی با شکر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات برغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند .

ایشان دشمنیِ دشمنان با ملت ایران را محدود به عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و باور‌های دینی و انقلابی مردم ندانستند و افزودند: آن‌ها حتی با انتخابات ملت ایران نیز مخالف هستند چرا که نمی‌خواهند پدیده شرکت مردم به‌نام دین در پای صندوق رأی و در خدمت انقلاب، به‌عنوان یک واقعیت تثبیت شود.

رهبر معظم انقلاب برگزاری انتخابات در نظام اسلامی را باطل‌کننده ادعای دشمنان مبنی بر مخالفت دین با آزادی و دموکراسی خواندند و گفتند: انتخابات در جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که دین مظهر کامل یک دموکراسی همه‌جانبه است و برگزاری ۳۷ انتخابات در طول ۴۱ سال نشان‌دهنده اهتمام بی‌نظیر نظام اسلامی به مردم‌سالاری است.

حضرت آبت الله خامنه ای با دعوت همگان به شناخت دشمن و هوشیاری در مقابل آن، اظهار داشتند : در مقابل فعالیت هزاران نفر از جبهه دشمن علیه مسائل گوناگون ایران ، در جبهه ملت ایران باید میلیونها نفر آماده دفاع، ضربه و حمله متقابل درامور تبلیغاتی وانواع کار‌های ممکن برای ملت باشند .

تشکر عمیق رهبر انقلاب از مردم بعد از انتخابات دوم اسفند ماه

برای مشاهده آخرین خبرهای داخلی روی لینک زیر کلیک کنید

اخبار ایران

بستری کردن یک بیمار مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در ایران

 با آخرین مطالب  سلامتی و پزشکی سیب بلاگ با ما همراه باشید

یکی از کارمندان فرودگاه با علائم شبیه به ویروس کرونا بستری شد .

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این گفته را تایید کرد و افزود یکی از کارمندان فرودگاه با دارا بودن علائم شبیه به علائم ویروس کرونا تحت مراقبت ویژه قرار گرفت .

آقای آرش نجیمی سخنگوی این دانشگاه در سخنان خود تاکید کرد : این فرد چون کارمند فرودگاه بوده و در تماس مستقیم با مسافران چینی بوده است و علائمی نظیر تب و سرفه را دارد .

آقای نجیمی اظهار کرد : علائم مبتلایان به ویروس کرونا با بسیاری از علائم بیماری های حاد تنفسی مشابه است و به زودی نمیتوان تایید کرد که  فردی را که دارای تب و سرفه هست مبتلا به این ویروس است . نتیجه قطعی بعد از ازمایش ویروس شناسی و تایید علائم بالینی و تماس مستقیم فرد حاصل میشود .

ناگفته نماند طبق آخرین امار کمیسیون بهداشت ملی چین 304 نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان باخته و افراد مبتلا به 19554نفر افزایش یافته است .

 

بستری شدن یک بیمار مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در ایران

 

برای اطلاعات بیشتر درباره ویروس کرونا روی لینک زیر کلیک کنید

چین منشا ویروس کرونا

واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان قزوین

 

روز دوشنبه در چهاردهم بهمن ماه 98 در آزادراه استان زنجان به قزوین بر اثر واژگونی اتوبوس مسافربری 3 کشته و 26 نفر زخمی شدند .

رئیس اورژانس استان زنجان گفته است که علت این حادثه در حال بررسی است .

ایشان افزودند که 11 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است .

واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان قزوین

 

برای مشاهده اخبار حوادث روز روی لینک زیر کلیک کنید

حوادث و رویدادها

دستگیری نوجوان هفده ساله به جرم هک 30 هزار حساب بانکی

 

نوجوان 17 ساله ای که به همراه دوستش پولشویی و هک حساب های بانکی را میکردند دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی قم در این باره خبر داد که نوجوان 17 ساله به همراه دوستش به اتهام پول شویی و فیشینگ اطلاعات 30هزار حساب بانکی دستگیر شدند .

سرتیپ عبدالرضا آقاخانی در ادامه افزود :

کارشناسان پلیس فتای  استان قم یک کانال تلگرام با 4092 نفرعضو و همچنین یک گروه تلگرام نیز با پانصد نفر عضو که در زمینه برداشت‌هاي غيرمجاز با فيشينگ در سطح کلان اقدام به پولشویي و خريد ارزهاي ديجيتال مي‌کردند را شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی در ادامه گفت : افرادی که در این باند کار میکنند در تلگرام با آی دی های مختلف و شماره های مجازی مختلف فعالیت های مجرمانه در زمینه های پول شویی و اجاره ی کارت های بانکی و غیره انجام میدادند . این افراد نه تنها در استان قم بلکه در پلیس فتای اکثر استان ها پرونده های مجرمانه داشته اند .

بنابر سخنان فرمانده انتظامی استان قم اعضای این باند به صورت سازمان یافته اعضایی را درباند استخدام میکردند  و افرادی که در زمینه های برنامه نویسی ، تهیه کارت اجاره ، تهیه مدارک هویتی و غیره مهارت داشتند جذب کرده و با استفاده از ربات های تبلیغی مختلف از جمله صیغه یاب ، شارژ ارزان ، اینترنت رایگان ، دوست یابی و غیره و ارسال پیامک های تبلیغاتی مطابق با مسائل روز کشور و همچنین با ارسال لینک های مخرب و جعلی ، اطلاعات کارت بانکی مردم را به سرقت برده و با طراحی روبات های موجودی بگیر یا از طریق کارت به کارت اقدام به دزدی و پولشویی میکردند .

فرمانده انتظامی افزود : این افراد با پول کسب شده اقدام به خوشگذرانی و خرید خودرو و انواع سرگرمی های دیگر میکردند  و با هوشیاری پلیس فتای استان قم و تلاش شبانه روزی آنها سردسته اصلی این باند که نوجوانی هفده ساله بود در یکی از شهرهای جنوبی دستگیر شد . تا به حال مبلغ 3 میلیارد تومان از این متهمان توقیف شده است و بنا بر پیش بینی ما تا 10 میلیارد نیر ادامه دارد .

در پایان سرتیپ آقاخانی تاکید کرد : متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مرحله های قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند .

دستگیری نوجوان 17 ساله به جرم هک 30 هزار حساب بانکی

 

برای دیدن جدیدترین حوادث و رویداد ها بر روی لینک زیر کلیک کنید

حوادث و رویدادها